Header afbeelding

Afspraken maken en aanvraag huisbezoek

Wij werken uitsluitend op afspraak.

Een afspraak op het spreekuur duurt 15 minuten.

De assistente die u aan de lijn krijgt vraagt waarvoor u belt.  Zij is opgeleid om samen met u te bespreken wat de beste oplossing voor uw vraag is. Zo kan zij beoordelen of u met spoed geholpen moet worden of dat u meer tijd nodig heeft op het spreekuur.  Vaak zal ze zelf een advies geven of u verwijzen naar  http://www.thuisarts.nl/

U kunt ook zelf vragen om een dubbele afspraak. Wanneer u nog dezelfde dag terecht wilt, belt u dan zo vroeg mogelijk.

Kunt u niet op uw afspraak komen. Belt u alstublieft op tijd af

 

Naast een afspraak op het spreekuur bieden wij u de mogelijkheid  te vragen om

  • een telefonisch consult. U kunt dit vragen aan de assistente via de telefoon of via een e-consult in de patiëntomgeving. Graag vermelden wie u wilt spreken en waar het om gaat. Wij bellen terug tussen 10 en 11 uur. Als het erg druk is kan het later worden, maar wij streven er naar om u dezelfde dag terug te bellen.
  • een videoconsult. Ook dit kunt u aanvragen bij de assistente. U kunt beeldbellen via uw mobiele telefoon of laptop (als u over een camera beschikt). De assistente maakt de beeldbelafspraak en stuurt u een link via SMS of de mail met een uitleg wat u moet doen.
  • een e-consult via de patiëntomgeving.  Dit is een beveiligde omgeving. U kunt hier ook een foto van een zichtbare afwijking naar ons opsturen.

 

Huisbezoeken voor dezelfde dag graag voor 10.00 uur aanvragen.

Gewoonlijk worden de huisbezoeken tussen 13.00 en 14.30 uur gedaan.

Voor het maken van een afspraak kunt u bellen:

Praktijklijnen:

Courant                                         020-6130110
Hoekstra/ Westerman               020-6130083

(keuze 1 = spoed, keuze 2 =herhaalrecepten en keuze 3 = assistente)

Spoedlijn (als extra mogelijkheid)                 020-6148315
Receptenlijn (als extra mogelijkheid)            020-6145764